fegis, du bara skrattar med

Jag bli så irreterad på många människor eller några iallafall! Dem pratar eller kollar jag helst inte äns på, och vet ni va det är inte så konstigt!? Det är ingen som vet hela sanningen om "Isabell" och hennes värld! Somliga är jobbiga medans de inte ftattar ett skit om vad andra tycker och tänker,några som trycker ner andra så de själva ska mår bättre och några eller ja de flesta bara helt totalt knäppa i skallen! Det finns alldeles för få smarta,gulliga,snälla, roliga, underbara personer i det är landet måste jag bara säga!

Man är som man är när man har roligt , mysigt och är galen med underbara personer. Men annars är det inte mycket mer som är kul. Jag förstår mig inte på dig ibland, tror att du kan ta saker ifrån en och blir helt enkelt "konstig" om du inte får din vilja igenom. Du är inte samma person som förut, inte jag heller! Men jag har något som inte du har!



Kommentarer
Postat av: rebecca

vem? :S

2009-02-18 @ 18:12:01
URL: http://rebeccatalarut.blogg.se/
Postat av: johanna

finns här om du vill prata! <3

2009-02-18 @ 19:31:49
URL: http://johannanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0