I´m burning and fall apart, when night falls my heart calls...

Hade tänkt att skriva förr men blogg.se var cp ett bra tag. Men dåså...
Igår var jag och min kära familj till vårat sommarställe. Där vi grillade korv, åkte pulka, grillade majs, spelade spe. Ja trevligt var det men väldigt kallt må jag säga. Fast sen satte vi på värmen i lillstugan så då blev det varmt som en bastu, jätte skönt! (interessant?) Senare samma kväll sov jag hos Therese och vi kollade på Mystic River hela kvällen. Jag sover alltid så bra där. Vi får se om jag gör det inatt med, kanske... tänk när jag flyttar dit!

P.s. H&M paketet har kommit!!! och vårat badrum är snart klart! D.s.




Några försenade bilder

Kommentarer
Postat av: emma

vad kul att badrummet snart är klart! :D

2009-03-01 @ 21:13:50
URL: http://textfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0