lör/sön/mån/tis

Så här har de senaste dagarna sätt ut typ:
I lördags fyllde mamma år. Så då firade vi henne!  =D  Skojit!
I söndags hände inte så mycket, firade henne lite till. Sen åt vi middag hos M&M.
Idag (måndag) ska jag rensa lite i min garderob och i mitt rum. Kanske ringa nån. Senare ikväll blir det nog film och smootie tror jag. Eller alias.
Imorgon (tisdag) blir det nog Emma och kanske johanna om hon kunde.  =D

Men nu ska jag inte skriva upp för ett helt år. Nu har jag saker att fixa. Hejdå!

Föresten längar jag sjuktmycket till sommarn!

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag är med er om jag får (A) :)

du,jag,emma & johanna borde sova över ju :D<33

2009-01-05 @ 13:57:54
URL: http://rebeccatalarut.blogg.se/
Postat av: emma

mysigt jag vill också ha smoothie :D köpte du något fint till mamsen då?

<3

2009-01-05 @ 17:40:36
URL: http://kanelbuullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0