iskallt ute nu. ute är det iskallt.

Hello!
Åt nyss och snart ska jag gå en sväng med en filur. Sedan när jag kommer hem ska jag ta mig en dusch sedan är det Desperate Housewives. (säsongstart) Jippijejj! Får se om det blir nån tid över till att plugga... men jag tror inte det. Imorgon är det marknad, jag tycker marknaderna inte är lika roliga längre men.. man känner sig nästan tvungen att gå! Det kommer nog bli kallt och tråkigt efter ett tag men då är det desto skönare att komma in i värmen sen.

Ps. Om du ser det här Therese, ring mig ca kl: halv 10. Ds.


Kommentarer
Postat av: emma

lånade den första av julia.. den andra köpte jag själv på åhlens! ;)

2009-10-06 @ 20:14:07
URL: http://textfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0