Little Miss Sunshine.

Just nu sitter jag hemma hos mormor och morfar, jag gosar med en katt som inte kan sluta gå på tangentbordet!
Åt middag här nyss och snart ska jag,mamma&mormor baka! Igår spenderades kvällen hemma i soffan med mamma vi kollade på Little Miss Sunshine, den var jättebra!
Imorgon åker jag till Göteborg! Så detta blir sista inlägget innan jag åker. Vi åker in till Stockholm och äter på restaurang sen tar jag tåget till GBG!


Snart får jag träffa flickan som syns där bakom.





Höst!


Kommentarer
Postat av: emma

fina höst-bilder belli! såg också little miss sunshine haha :)

2009-10-25 @ 18:40:44
URL: http://textfoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

men åh jag vill också äta middag hos mormor! och det är alldeles toppen att du kommer till mig idag!

2009-10-26 @ 11:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0