bananer i pyjamas

Kom hem från en ganska skön skoldag för typ en timma sen. När jag kom hem låg mina skolfoton på bordet!!!!! Bilden på mig på helklassfotot blev okej men det enskildafotot blev inte direkt så bra. (tack vare fotografen) Får se om jag lägger upp de bilderna här sen men jag är inte så säker på det. Annars har dagen somsagt varit ganska skön faktist, hemkunskapsförhöret gick bra men jag hann inte skriva klart på typ 3stycken. Tack Ullis! Här får ni iallafall lite random-bilder!

Tänk att jag borstade håret för första gången på år 2009, det behövdes kan jag säga!



............................




Hahahhahahah den bjuber jag snällt på! Bananer i pyjamas....


Kommentarer
Postat av: E M M A

SVAR: tack så mycket ! Jag fotar med en Canon EOS 450D :)

2009-09-17 @ 15:51:36
URL: http://sommarfreak.blogg.se/
Postat av: emma

haha söt du är på sista

2009-09-21 @ 18:12:49
URL: http://textfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0