vårsol i gbg.

Här i Göteborg är vädret på topp. Verkligen vår här! Igår shoppade jag lite småsaker, sen på kvällen såg jag och Therese på 500 days of summer. Sen också hälften av filmen Flickan, vi ska se resten ikväll. Men den var väldigt bra och jag gissar på att den blir riktigt hemsk snart. Se den! Ska snart ut och äta men innan det lägger jag upp lite bilder jag tagit här och juste vi ska se på Lilja 4-ever.


Den här tog jag iofs hemma, men jag tycker den är riktigt himla gullig!



På väg hit. Pannkisar och allt.


Alla i detta hus har så otroligt fina rum, så jag var tvunget att ta några kort på fina saker. Hihi hoppas det var okej.



Jessicas.


Ingelas.


Jennys.


Systers.








När man vaknar.




Ett jättemysigt café.



Sött.








Vår! ♥


Kommentarer
Postat av: beck.

åh vilka fina bilder,ser så grymt mysigt ut! jag är ganska säker på att du har det helt fantastiskt där nere,och det förtjänar du! vill också åka dit nån gång :D

2010-04-05 @ 22:19:43
URL: http://myownlittlesecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0