Göteborg 04-09 augusti.

Nu är jag hemma igen efter en perfekt vecka i Göteborg. Nästan alla mina pengar gick åt till mat och kläder. Vi fikade mest hela tiden, på alla möjliga trevliga ställen. Firade min födelsedag med blåbärspannkakor på egg and milk. På kvällen blev det KENT-konsert, vilket som sagt var väldigt fint! Åh va jag trivs där.
Här är en så kallad BILDBOMB...från dagarna i GBG:




Efter en tågresa på 4,5 timme kom jag fram.







En dag på stan. (visar vad jag köpte sen)

MIN FÖDELSEDAG!




Frukost på Egg and milk. Blåbärspannkakor








KENT! ♥  (video kommer sen)





Jag tog en kaffe på Systers jobb, sen shopping. Efter det fikade vi få ett sött café.
(ja, han ler)


Dagen innan jag åkte hem var vi på världens största bio och såg "Letters to Juliet." Spontant sådär.

Oj.. va rörigt det ser ut just nu menmen.. nu vet ni hur jag hade det. Och som sagt kommer videon från konserten och bilder på vad jag köpte i Göteborg senare. Fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0