hjärta dig.



Små korta:

Vad ser du fram emot? kanske Roden och Håkan
Vad vill du ha just nu? varm latte
Vem längtar du mest efter? ingen tror jag. Kanske syster min
Vilken buss åker du oftast? måste vara den till Stockholm
Vilken årstid är det nu: sensommar?
Anser du dig själv snygg? Pass.
Har du varit kär? ja nån gång
Är du kär nu? nej

Nämn någon som gjorde dig glad igår: mamma
Vad gjorde du kl 8 i morse: sov
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: var ute med Becka
Det sista du sa högt: kolla i källaren..jag har den inte.
Vad har du druckit idag: juice och vaniljlatte
Vad var det senaste du åt: tuggummi eller tacos
Vad var det senaste du köpte: latte & tuggummi
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit
Vad är det för väder hos dig just nu: mörkt och lite regn
Godaste glass-smaken: vanilj med kaffepulver, polka, lakrits, melon, choklad. åh.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jag vet inte
Sover du tungt: ibland antar jag
Drömmer du mycket: som man brukar
Mardrömmar: inte ofta

Nu ska jag försöka komma i säng. Imorgon väntar Täby eller Stockholm. Sen tror jag Molntuss och jag skulle se på film. Hoppas på dåligt väder. God natt. Hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0