Jag minns allt som naglarna mot glas.



PERSONLIGHET JAG ÄR:
Blyg: jaa... men inte när jag väl lärt känna någon, då är det andra bullar, haha!
Smart: Haha hmm... hö hö, ibland
Långsam: nej tror inte det
Stressad: Ja ganska ofta
Tålmodig: Beror på
Positiv: kan jag inte påstå..ibland
Rolig: ja, när jag känner för det
Ansvarsfull: jo då

(VÄNSKAP) JAG HAR:
Förlorat en bästa vän: har jag väl.
Sagt att jag älskar en kompis: ja
Sovit med en killkompis: nej
Sovit med en tjejkompis: ja
En kompis som vet allt: ingen tror jag

(KÄRLEK) JAG HAR:
Blivit sårad: kanske det?
Haft stadigt förhållande: nej
Krossat någons hjärta: vems?
Sagt att jag älskar någon och menat det: ja
Sagt att jag älskar någon och ljugit: Nej

FAVORIT:
Låt just nu: Kent - Mannen i den vita hatten (16 år senare)
Pryl: datan
Film: Oj! dagboken, lejonkungen, björn bröder, haj-filmer, mamma mia, O.C, dirty dancing, sunes jul m.m.
Bok: läser nästan aldrig...kanske hur kär får man bli?
Lärare i skolan: ingen än
Plats: Björkö & min säng
Frukt: melon, vindruvor m.m

(ÖVRIGT) JAG HAR:
Sytt: ja
Opererat mig: nej, bara limmat pannan
Cyklat omkull: ja!
Sjungit i duschen: japp
Hoppat bungyjump: Nej, usch
Fobi för något: hmm.. gillar inte bananer och galna hundar och spindlar!
Sett någon dö: nästan.
Varit på begravning: Ja.
Sagt att jag hatar någon:
Ja.

LIVET:
Svart eller vitt: båda
Rött eller blått: blått?
Skriva eller tala:
Skriva.
Vatten eller cola: Vatten.
Nagelbitare: ja..men jag håller på att sluta. usch.
Mobil eller mp3: Mobil.
Lösgodis eller choklad: lösgodis med choklad
Frukt eller grönsaker: frukt
Film eller serie: film
Festa eller softa: det kan ju bero på..softa
Sommar eller vinter: Sommar.
Fredag eller lördag: Båda?
Ljus eller lampa: Ljus.
Övervikt eller undernärd: hmm..inget.
Kärlek eller vänskap: Båda!
Bio eller hemmakväll: Hemmabio-kväll

HAR DU:
Snattat mer än 3 ggr: nej
Tagit pengar av dina föräldrar: Ja.
Gjort illa dig själv med flit för att få ha snygga plåster: Haha nej
Tyckt att en lärare är het: nej inte direkt
Tagit nakenbilder: Nej
Kysst någon:
Ja.
Skänkt pengar till behövande, hur mkt: kommer inte ihåg, isf nån krona kanske
Hjälpt någon som har druckit: nej

BRUKAR DU:
Skolka: brukar nej.
Kolla på sexprogram, vilka: nej.
Lyssna på samma låt 36645 ggr: har väl hänt
Sminka dig mycket: inte för mycket.
Spela extra hög musik för att störa andra: Nej
Lyssna på hiphop: nje

VÄLJ:
Dator eller tv: Dator.
Kompisar eller flick/pojkvän: har ingen så..kompisar
Falukorv eller grillkorv: beror vad man har till

HUR:
Bra är du i skolan på en skala 1-10: 5...men jag ska verkligen försöka från och med nu!
Flirtar du: Haha Nej
Många ggr har du färgat håret: aldrig färgat
Dricker du te (mjölk, socker): Ja!
Länge sover du på natten: olika..länge på helger

VEM:
Av dina föräldrar gillar du mest: sånt vill jag inte välja, men mamma är ju mamma liksom.
Köper dina underkläder: Jag?
Tog på dig sist : jag? gjorde en fläta i luggen nyss
Tyckte du synd om senast: hmm.. mig? eller var det johanna? vet inte.
Fick du en kram av senast: Rebecca
Är din idol: min syster.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0