inte som första gången.

sist jag grät var igår kväll för jag trodde att min mage skulle sprängas, fyfan vilken kväll!!

när jag vill tänka går det inte och när jag inte vill tänka, då tänker jag för mycket

när jag bakar gör jag som jag vill och det blir alltid hur gott som helst!

just nu tänker jag på julen och ljudet från min mage

idag har jag varit i skolan och gjort ett prov och haft håltimme...

ikväll ska jag dricka te och kolla på t.v antar jag

imorgon kommer jag vara på dagis och va helt slut efter dagen...

min mobiltelefon är ganska knäpp när det gäller sms

när jag vaknar på morgonen snoozar jag 100 gånger

om jag var ett djur skulle jag vara en panda, säl eller minigris

i somras mådde jag som bäst och var som gladast och hade det hur bra som helst.

när jag borstar tänderna har jag inget tålamod och får kramp i armen

när jag lagar mat blir det gudomligt!

jag är (lite) rädd för lite för mycket kanske... insekter (spindlar), monster till hundar, framtiden...osv.

den värsta känslan är oro, stress, nervositet.

den bästa känslan är lyckorus och trygghet

jag är bäst på
att oroa mig och att bada

jag är sämst på  allt annat... i princip.

jag lyssnar på bra musik för det mesta Håkan, Kent och The Kooks. Och smarta råd och tips.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0