min julafton 2010.

Det är vid julen jag trivs som bäst. Syns det? Jag kan inte fatta att den redan är slut, varför ska det gå så fort? Det gör mig ledsen. Väldigt.  Jättefina julklappar. Jättegod mat. Människor som gör mig glad.
Bilderna får tala för sig själva, så otroligt fin jul jag hade!




Självklart började vi morgonen med risgrynsgröt a lá Therese och skinkmacka.






Somliga ville öppna julklapparna innan det var dags.




Att man har en så otroligt fin syster.







Ge mig mer jul...
Jag vill ha mer jul...
Ge mig mer jul...
Jag vill ha mer jul...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser jätte mysigt ut! Du och syrran är lika som bär.

Puss

2010-12-29 @ 22:09:24
Postat av: Emma

Det ser jätte mysigt ut! Du och syrran är lika som bär.

Puss

2010-12-29 @ 22:10:51
Postat av: johanna

alltså bild 17!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

herregud!!!!!!!! KOLLA PÅ DEN! ni är ju fasen tvillingar!!

2010-12-30 @ 21:03:45
URL: http://johannanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0