you ruined it.

Sitter i skolan just nu, har håltimme till halv 2! Jag har ont i huvudet kanske i brist på sömn och ont i magen, men jag börjar bli van nu. Julklappsshoppingen gick finfint. Jag och Emsilurr hittade allt vi sökte skulle jag tro och nu är mina julklappar inslagna och klara! Det var nån som kallade oss "fjortisar" på bussen bara för att vi satt och skrattade...vad är det med folk? Och sura gubbar i köer? Jag storlängtar till den 21 och jag har lust att gå med tjocka kläder i snön på kvällen och kanske åka pulka. Men förmodligen blir det att kolla på Dear John och bädda ner sig i sängen med te, utan mjölk...! Har i och för sig lust att se på skins också. Har ingenting vettigt att skriva om egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0