Thailand. vecka 3.






Har shoppat väldigt mycket i Thailand faktiskt!












Kanot och Elefant-utflykt.







Snorkling i Koh Kai Nok!











Bilder från mitt och systers hotellrum!     (på sista bilden har min hud flagnat pågrund av solen..ajajaj!)


xD    Det var bilder från tredje och sista veckan i Thailand! (Phuket)


Jag saknar
- Alla på våran favorit restaurang: Baan Sailom. Jeep börja gråta när vi skulle åka..jag med.  :`(
- Alla andra snälla och glada Thailändare. Spc på vårat hotell
- Att bli dränkt av alla höga vågor nere vid stranden!
- Att säga "det är kallt här inne, jag går ut"
- Att bada och sola i ca 50 grader varje dag
- Att varje kväll gå på gatorna som var tjocka med stånd och affärer och sedan ta en glassdrink innan sovdags
- Att bara ha det så jävla bra varje dag, utan en massa problem
- Att åka tuk tuk så det blåser jättemycket men att det knappt känns för att det är så varm och fuktig luft
- Att på kvällen gå på stranden när det är kolsvart ute och känna små krabbor under fötterna x)
- Att få massage på stranden medans man ser det klarblåa vattnet framför sig
- Det är nästan så jag saknar alla som skriker: Tuk Tuk, taxi, massage, look look. Hehe

Jag vill tillbaka till värmen. Nu. Kan det inte bara bli vår iallafall. Sommar. De var allt för mig, puss!

Kommentarer
Postat av: :)

snyggvet!

2010-02-07 @ 16:03:40
Postat av: johanna

jätte härliga bilder! :)

2010-02-07 @ 19:50:46
URL: http://johannanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0