fran mig i thailand!

Aaaaa va otroligt fint allt kanns! thailand ar som jag redan visste helt otroligt underbart. Jag flagnar pa ryggen och pannan men annars ar det ingen fara med brannan. Nu ar det 2010, och nyar var JATTEHAFTIGT och supergod middag! Visst saknar jag nara och kara men jag solar och badar for dem ocksa! Nu ar klockan: 9.26 pa morgonen har, hos er ar den 6tim bakat sa ni sover nog nu! SSnart ska vi ner till stranden och ta massage och rida pa de STORA vagorna, sen ikvall tar vi en tuk tuk till patong och shoppar och ater middag! Det ar 36 grader har och ni har nog minus grader!! PussPussPuss!

Kommentarer
Postat av: emma burman

NAJS!!! :D saknar dig! <3

2010-01-04 @ 17:51:24
Postat av: isabell

Svar till Emma (som tagit bort bloggen): jag saknar dig med!!!

2010-01-08 @ 12:47:17
URL: http://isabellberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0