I’m having fun don’t put me down. I won’t let you in again, the messages I’ve tried to send.

Igår åkte syster hem till henne igen, men hon kommer om en vecka igen. Sen några dagar innan min födelsedag åker ju jag ner till henne. Gud så skönt att komma bort ett tag! På tal om det..jag funderade på en sak. Jag fick sådan himla lust att flytta hemifrån. Alltså..haha. Jag trivs kanonbra det är inte det. Men det verkar va så kul på nått sätt. Jag vet ju hur mysigt syster och hennes vänner har i deras hus. Jag vill också. Kanske i Göteborg efter Roden. Om man skaffar pengar då... nästan som att börja om lite. Ja typ.

 


Promenad mot stranden, utan en enda fästing.





Plocka massa bär.











Kommentarer
Postat av: hanna sjölund

åh, är lite nyfiken, vilken linje ska du gå på roden? :)

2010-07-21 @ 23:44:30
Postat av: isabell

Svar till Hanna: Jag ska gå barn och fritid på Roden, hoppas bara det är bra!

2010-07-22 @ 12:10:58
Postat av: hanna sjölund

okej! det blir säkert jättebra ska du se! håller tummarna för det :)

2010-07-23 @ 15:39:22
Postat av: isabell

Svar till Hanna: Ja, man får ju hoppas på det bästa! :)

2010-07-24 @ 14:36:36
Postat av: isabell

hanna, jag saknar att läsa din blogg!

2010-08-21 @ 12:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0