words don´t come easy.

Har varit borta som ni kanske märkt, var ute på landet med pappa. Det var hela 23 grader i vattnet, helt ljummet asså! Och solen stekte som jag vet inte vad. Var i vattnet hela tiden. Sen har vi ätit gott och åkte båt till våran strand. Alltså det måste vara.. Världens finaste sandstrand!
Jag älskar att sitta i fram på båten när man kör fort. Så fint och man tänker på massa kansiga saker. Som - jag tror jag kan hoppa i, för om man kollar på vattnet länge ser det ut som blöt sand. Babbel.. sen har jag varit på grönan, men då får man bläddra ner.





Studsmatta.


Lite brun har man minsann blivit...



Var på gröna lund igår med bara mamma och pappa på kvällen. Mamma var ju i GBG så pappa fick följa med mig i affärer först. Fick med mig en Monki-tröja och tre presenter hem. Sen har jag klippt mitt långa hår! :O
Gjorde ännu mer framsteg på grönan igår..b.la. Jetline och Extreme och massa mer. Var inte äns läskigt. STOLT!






Jaa...haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0