en midsommarnattsdröm.

Mina sommarlåtar: Sommar Sommar Sommar! 

Då var midsommar över. Jag har som sagt varit på mitt sommarställe. Det var jättemysigt! Det var min familj, Beck och massor av systers vänner. Kollade nyss på I skuggan av värmen, som var riktigt himla bra!! Snyft.
Jag gör som Beck...skriver i punktform, vad vi gjort i björkö, och så:

- Fotat och filmat i massor.
- Ätit glass, godis, mat och massa gott!
- Fasnat på varenda låt vi hört på radion.
- Gjort en cover.
- Blivit lurad att en bunker är en säl som lever på land.
- Tappat mobiler i vattnet.
- Blivit rädda för insekter.
- Skrattat så mycket så vi inte fått luft och kramp i magen!
- Solat och bränt oss. Jag har bruna ben.
- Kollat på filmer.
- Beck somnat, jag lyssnat på när hon snarkar.
- Skrattat åt pappa.
- Sett fina solnedgångar och hört systers kompisar lyssnat på bra musik, på natten.
- Hoppat ut från bryggan, ner i vattnet på 1,2,3...
- Åkt grålle, blivit dammiga.
- Varit myggmat. Syster fick 101 myggbett!!

BILDBOMB verkligen:




















































Dom sista bilderna snodde jag av Beckilibeck...dom andra är av mig. ♥ Oj va med bilder! ♥
(Videon kommer en annan dag.)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0