dans med svåra steg och come on, come out.

Okej jag har nog inte fattat än att det faktiskt är SOMMARLOV NU, slut på allt. Det som jag väntat på i 3 hela år! Måste fatta det nu. Slippa allt och alla. Såna som måste tränga sig emellan för att inte stå "utanför" eller måste ha nån med sig så fort dom gör nått. Finns inte den personen..tar dom nån annan. Det kallas reserv! Man ska trycka ner nån för att man själv har en sån jävla dålig självkänsla. Jag har gått och hållt mig i flera år..stått ut med det dag in och dag ut.. men nu måste det ut. Jag tycker bara det är..rent ut sagt PATETISKT! Falskt som tusan och för himla omoget.  Finns så himlans mycket, men det får inte plats!

Nu ska jag ha världens skönaste sommar! Va i björkö med alla fina jag tycker om, Göteborg och Liseberg med världens bästa syster, äta allt som hör sommaren till, gå i shorts, bada och inte tänka. Försöka. Bara vara..det går alltid bra när jag trivs som bäst!
Hjärta på det.





Fake it till you make it, If you still belive I´m  thinking of you, you are dreaming. Luften bor i mina steg.


Kommentarer
Postat av: beck,

håller med!

Vi får hitta på massa roligt i sommar du och jag,fika på roden taket,bada,cykla,sola,gå långa promenader och prata om allt möjligt. :D

2010-06-10 @ 16:56:20
URL: http://myownlittlesecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0