when the birds are sleeping, that´s when the trees sing.

Vaknade ganska tidigt idag tycker jag. Sen har jag städat och fixat massa och stekt någon timma på balkongen också. Och ätit dom första smultron från trädgården. Jag har en himla lust att åka färja, kryssning. Men om nån vecka ska jag! Nu måste jag packa..för pappa vill lägga in saker i bilen nu!

Imorgon sticker jag till mitt sommarställe. Björkö. Där blir det till att fira midsommar och ha det allmänt mysigt!
Vill göra massa somriga saker...men vi blir inte där så jättemånga dagar. Så det kanske får bli mer sommar-saker nästa vecka...eller när vi ska vara där längre. Åhhhh JA! Åh.

HA EN BRA MIDSOMMAR! Hej då.








Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0