men det blåste aldrig kallt.

Vet ni vad?! Nu är det bokat och klart. HÅKAN HÅKAN HÅKAN!! Vi ska se håkan!!! ÅHH.

I förrgår kväll fick jag besök av Beckilibeck. Vi doppade kakor i vaniljte och kollade på titanic!
Och igår kväll var det 2 grävlingar på våran trädgård! Usch.

Det är varmt. Jag vill bada! Nu. Idag vet jag inte vad jag tar mig till. Men över helgen ska jag till björkö! BADA, det ska bli apvarmt! Över 30 grader eller nått!!
Nu ska jag kolla på Skins.

Min midsommar:

Klippte ihop lite bilder och videor och så. Så här såg min midsommar ut..ungefär. ♥


Kommentarer
Postat av: therese

bell din video var ju jättefin!

2010-06-30 @ 13:47:44
URL: http://thrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0