Och dom säger bla, bla, bla, bla...

Nationella i biologi idag gick som förväntat...dåligt. Menmen det spelar inte så stor roll tror jag.  Och jag är trött på skolan och allt som in i.....oj oj oj ja! Annars är det ganska soligt på dagarna och det är bra antar jag, men inte sommar än. Jag vill att min Göteborgare ska va hemma hos mig och det är också en anledning till varför sommaren måste komma snart! Och jag vill se Håkan, (det ska jag!) The kooks, Kent, Markus, (ingenting), nordispolis..... å å å alla dom där bästa i sommar också!  Jag kan inte räkna upp alla men...åh va jag vill ha sommar NU!


Lite bortglömda/försenade bilder:








Från Volleybollen  xD

Kommentarer
Postat av: jessica

du är ju bara förbaskat söt.

2010-05-07 @ 10:42:44
URL: http://alltelleringenting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0