Perfekt och oförstörbar.

HIHI Vet ni vem som ska på konsert och kolla på KENT i sommar, på sin egen födelsedag??? JAG!!!
Så den i sommar så åker jag ner till syster i Göteborg och har världens bästa födelsedag!!!


Igår var jag på bio i Stockholm!
Nu ska jag klä på mig och lyssna vidare på Panache, då blir man pigg minsann! Ikväll blir det grillning för hela slanten och jag måste säga att jag längtar som en tok till midsommar! Det hade varit kul om nån ville med för syster har ju en hel hög med vänner där då! Perfekt.  Bildbomb kommer senare!


KENT 7 augusti i Göteborg med syster min.



Kommentarer
Postat av: emma

vad roligt bellen :D

2010-05-16 @ 00:27:47
Postat av: Klara

Vi ses där!

2010-06-18 @ 18:41:22
URL: http://kantarelltant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0