No matter what i do. i always forget to forget you.




Dagens förhoppning - Bättre väder och tider kanske.
Dagens tankar - Himla massa! Tyvärr får dom inte äns plats på denna sida.
Dagens längtan - Sommar i Björkö! Syster.
Dagens största - Inte ett smack.
Dagens minne - Vet inte.
Dagens saknad - GBG-regn och att åka spårvagn.
Dagens ställe - På cykeln?
Dagens rädsla - K xD
Dagens låt - The funeral-Band of horses, Håkan Hellström-Brännö serenad, Laakso
Dagens bästa - Inget direkt.
Dagens sämsta - Att inte orka va glad, mitt humör med andra ord. Tankar.
Dagens imorgon - Skola, ska försöka springa en sväng kanske.

Vem kramade du senast? Kommer inte ihåg, Flingan kanske?
Vem såg du senast? Mamma
Hur många har varit otrogna med dig? Ingen?
Har du pojk-/flickvän? Nej.
Vem pratade du med i telefon senast? Mamma tror jag.
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det?  Syster: Bells! Fan jag vill ha dina gamla mjukisbyxor , jag älskar dom men hittar ju inga nånstans...

SENASTE
Personen du tänkte på? De ni.
Personen du pussa? Ingen aning.
Gången du spydde? Kommer inte ihåg!
Gången du grät? Lördags tror jag.
Pizzan du åt? Kommer inte ihåg.
Personen som såg dig gråta? Jag själv?



Nu ska jag se på Uptown girls. (ni har väl inte missat videon?)





Kommentarer
Postat av: therese

HAHA! Jag älskar ditt senaste sms! Som du förövrigt aldrig svarade på..

2010-05-11 @ 11:37:49
URL: http://thrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0