run joey run.

Det är snöstorm ute, hur mysigt som helst! ♥ När jag kom hem och öppnade dörren..gissa vem som gjort middag? SYSTER! Ahhhhhhhhh hon är hemma, hon är hemma, hon är hemma! Precis vad jag behövde! Gud vad glad och överaskad jag blev alltså, hon sover i min säng ikväll och vi ska kolla på Stuart Little. Åh.

Annars har jag haft ont i magen hela dagen. Slutade 20 i 5 och då hade vi samtal med Lotta. Det gick väl bra, men det blev lite jobbigt där ett tag. Fick skjuts hem av pappa, eftersom det var storm. Imorgon får vi lärlings kläder. Nu ska jag kolla vidare på Sveriges skönaste familjer och dricka koffiii. ♥ Tänk att världens bästa är i mitt hus just nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0