All secrets sleep in winter clothes.

Egentligen borde jag sitta med hela ansiktet i böckerna, just nu. Men jag har verkligen ingen ork eller lust alls. Inte så konstigt kanske, med tanke på att det är äckligt ointressant och svårt. Vi får se hur det slutar.
Inte kommer det sluta bra inte. Rätt så övertygad om det.
5 dagar kvar, sen sitter jag på ett tåg till Göteborg, där jag ska krama sönder revbenen på min storasyster.
Håll ut! Det här lovet ska bli långt.
Vad håller jag på med? Nu måste jag faktiskt plugga. Måste! Vem försöker jag lura.
Fick nyss ett inte så bra besked, hur ska man då kunna konsentrera sig på hur man väljer statsminister eller vad skillnaden är mellan en Motion och en Proposition?


Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Åh vad roligt att höra =) tack sötis

2010-10-26 @ 11:40:26
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fin blogg :D

2010-10-26 @ 17:25:24
URL: http://byjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0