arl - psykosociala arbetsmiljön.

Sitter för tillfället i skolan och fryser. Fast det var mycket kallare i tisdags. Usch!
Har ARL just nu, inte så kul men jag funderar på att lämna in min uppgift nu för jag kommer inte på något mer att skriva på den nu. Prick en timme kvar av lektionen nu, suck. Efter skolan ska faktiskt mamma hämta mig för jag ska till optikern igen! Linserna krånglar.

Ikväll ska jag nog baka och börja packa till GBG också, åhh snart åker jag!!! Saknar finaste människan på jorden så himla himla mycket just nu. Och lördagen är redan planerad. Super!

 



Kommentarer
Postat av: Josefin

Fin blogg du har :)

2010-10-28 @ 21:08:49
URL: http://josefiiinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0