jag blev mästare på att räkna dagar och att inte somna om nätterna.

Ungefär såhär såg min lördag ut, (bilder nedan) träffade Fininorelini för en pratstund uppe på rövarberget. Slapp dag, som verkligen behövdes efter allt. Och tack vare allt så har jag förlorat fingernaglar. Fan. Nej nu kör vi igen...för min egen skull. Jag måste klara det också. Nu ska jag dricka te framför United 93. (se den) Imorgon ska jag se till att tjäna lite cash.  Hej då.

Att jag alltid måste kämpa med allt, om allt kunde va bra..skulle jag också det.









Att bygga en dröm på.

Kommentarer
Postat av: johanna

urfin pratstund med dig fina du!

2010-09-12 @ 15:11:09
URL: http://johannanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0