kom så slösar vi bort våra liv.

Hade nyss prov, som vanligt (intressant!) Gick helt okej tror jag men jag får aldrig ner det jag tänker på pappret, när det gäller sådana saker. Annars får jag bara ner det på papper känns det som. Träffade Johanna och co på rasten en snabbis, vill ha helg nu och va med dom som får mig att må bättre. Jag känner mig stressad precis hela tiden och jag blir så jävla förbannad. Allt är bara en jävla lek. Nu har hon lämnat mig och åkt tåg i ca 4timmar till ett kiss&bajs färgat hus.  
Det blir så himla konstigt när hon kommer, men värre när hon åker.


Kommentarer
Postat av: myy

åhh, tack så mycket! :D

och jag måste erkänn att jag gillar din stil riktigt mycket också!

2010-09-20 @ 20:45:05
URL: http://strombeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0