test...

Sitter i skolan och har datakunskap just nu. Jag och min Molntuss roar oss med våra dåliga skämt.
Vet inte vad det var med mig igår men jag var på jättebra humör. Gick typ runt och skrattade hela tiden. Träffade mina fina flickor också. Jag är jättetrött just nu och jag kom på att vi har prov på tors..svårt prov!
Skriver mer sen när jag kommer hem.

 
Haha hittade några gamla heliga bilder från Becks blogg såklart!

1. Det första du tvättar i duschen? - håret 

2. Gillar du kaffe? - Ja, med mjölk

3. Hur mår du just NU? - trött och varm

4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? - ingen

5. Berätta om din senaste dröm. - kommer inte ihåg

 

6. Skulle du kunna äta din favoritmat en hel månad utan att tröttna på det? - kanske det

7. Vad vill du ha just nu? - filmkväll med nära & kära!!


8. Har du räknat till 1000 nån gång? - ja

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? - slickar på isglass, annars båda

10. Använder du smileys? - japp

11. Har du träffat någon kändis? - ja 

12. Gillar du keso? - jodå!

13. Vilken låt hade du sist i huvudet? - en med markus krunegård tror jag

14. Hur många länder har du besökt? - Spanien ett antal gånger, Thailand 2 gånger, sen typ kanske 4 andra?


15. Är dina föräldrar stränga? - nädå...inte mamma!

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? - helst inte


17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? - är i skolan, men jag tror inte det

18. Brukar du hyra film? - ja ibland

19. Var kommer du vara på lördag? - kanske träffa fina flickor..får se!

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll? - nej

22. Vad åt du till middag? - har inte ätit än

23. Har du lockigt hår? - ja! men nu börjar det bli för långt och tungt

24. När grät du senast? typ förra veckan tror jag det var

25. Har du gått in i en vägg någon gång? - ja...

26. Favoritårstid? - sommar

27. Vem höll du senast i handen? - vet inte.

28. Sover du med TVn på? - nej!

29. Tycker du att du är gammal? - nej

30. Är du mörkrädd? - nepp

31. Gillar du ditt liv just nu? - jo.

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? - haha ja!

33. Har du bra syn? - jag trodde jag var underbarnet i familjen med bra syn..men nu har jag inte det längre!

34. Var är dina föräldrar just nu? - mamma ska va hemma, pappa vet jag inte

35. Vad har du på dig just nu? - randigt linne, kofta, chinos

36. Vad var det senaste du köpte? - macka eller dricka

37. Hatar du mer än 3 personer? - nää

38. Använder du sushipinnar? - nej inte direkt

39. Äger du ett vapen? - nej hehe..

40. Gillar du ditt hår? - bara ibland

42. Gillar du dig själv? - olika


43. Vem står dig närmast, mamma eller pappa? - mamma

44. Hur ofta använder du MSN? - varje gång jag är inne på datan typ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0