jag är högt över molnen.

Göteborg:











En dag på stan.














Liseberg.







Båttur till Vrångö.








Middag vid Röda Sten i solnedgången.








Promenader.






Det är sådana här körsbärsblommor överallt... jag blir galen, vad fint det är!







Hemkommen från Götalaborg. Känns som det alltid gör.
Jag har i alla fall haft det hur himla fint som helst! Vi har varit på Liseberg och jag och Syster åkte Balder, jättekul. Och jag är stolt över mig själv att jag vågade. Sen när vi går på Göteborgs gator går I blame coco förbi oss, har jag sagt det? Coolt! Åt på mysiga restauranger gjorde vi också. Sedan var vi på Universeum, och efter att ha varit inne i regnskogen ville jag verkligen tillbaka till Thailand. Värmen, luften, allt. Det har föresten varit hur fint väder som helst jätteskönt verkligen. Jag har somsagt haft en riktigt bra påsk!





Kommentarer
Postat av: hanna

äej, vad mysigt det ser ut! körsbärsblommor och allt! :)

2011-04-29 @ 18:37:53
URL: http://fromheretosomewhereelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0