Perfect is never enough.

Idag har jag bara varit på praktiken i ungefär 2 timmar, skulle jag tippa på. Sedan cyklade jag till Unga Vuxna och efter det tog jag även en tripp på stan. Fyndade billiga men ursöta underkläder och en vårtröja, bara för att det var rea och vårväder ute. Mådde inget vidare idag, men gud så skönt med fredag imorgon. Kort och gott.
Juste var på sjukhuset igår och inte fick jag några tabletter nej, utan nu ska magen rönkas istället... detta gör mig galen! Hur svårt kan det egentligen vara?
Om knappt en vecka befinner jag mig i Göteborg och pussar på syster min, skojar runt på Universeum, (ahh) fikar, kollar på Never let me go, fikar, mår illa på Liseberg, fikar... vem vet?
Saknar tussen det gör jag i alla fall. Alltid.
Vårkänslor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0