pepparkaksbak.







Igårkväll bakade jag pepparkakor på den degen som fanns kvar efter att pappa snott en bit..haha. Han har ju inte direkt sagt att det var han, men jag antar det eftersom mamma inte gillar och det var inte jag. Dessutom klagade han på magont hela kvällen. Tagen på bar gärning kan man väl säga.
Hur som helst lyssnade jag på julmusik samtidigt som jag bakade...måste få lite julkänslor, för det är ju trots allt inte alls långt kvar nu! Julklappshandlingen är i princip klar nu iaf. Great!

"Två bagare och en smet, hur många var dom?" - Min familj har sämst humor. Jag älskar det!

Kommentarer
Postat av: Fotograf Linda-Pauline

sv, tackar :)

läs på designadinblogg.se

sök på snöflingor, och ändra flingorna till hjärtan istället :)

2011-12-14 @ 15:55:01
URL: http://lindapauline.se
Postat av: Frida

Älskar din header på något sätt! Enkel men ändå så fin.

2011-12-14 @ 18:55:12
URL: http://fridafrejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0