b&w.

Idag var det bara 4 barn på dagis, så det fanns inte direkt så mycket att göra om man säger så. Men trött ändå, väldigt trött. Och vilket väder, jag kom ju knappt ut i morse! Fick gå extra långt eftersom jag inte kom över vägen, det var verkligen storm. Det var väl därför vi var så få idag, antar jag.

Syster och jag sitter och skickar ful-musik till varandra över msn, sånt får mig att le lite extra. Hon är fin hon. Åh vad jag längtar tills jag får komma till henne...hoppas bara tågen går som dom ska. Vi ska se Winters bone på bio har vi bestämt. Superb.





Kommentarer
Postat av: johanna

himla vackert hår hörridu!

2011-02-12 @ 12:04:28
URL: http://johannanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0