jag gömde mina drömmar precis där din axel blir till hals.

Igår var det P3 guld galan på tv. Med där var bland annat Håkan Hellström, Robyn, Those dancing days, Lykke Li, Säkert! (Annika Norlin), Johnossi, Oskar Linnros, The radio dept osv osv. Bra det där! Robyn fick flest priser.
Jag har inget vettigt att skriva egentligen. Men jag kan ju nämna att jag var med fina Emma idag och det var iskallt ute, efter det var jag och städade vilket resulterar att jag nu blir en smula rikare, hihi.

Sitter för tillfället och lyssnar på Säkert! och Laakso, och kollar igenom bilder från juli 2010. Hur mycket får man sakna sommaren egntligen? Jag blir tokig! Kan vintern va längre? Jag fryser.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0