Helsingfors.

Nu är jag hemma igen från Helsinki! Vi har haft det jättetrevligt men usch vad mätt jag har varit varje dag!!! Men är det buffé så är det och det var ju himla gott. Hela båten var full av kineser/japaner och jag tror till och med vi träffade Hiro Nakamura - han från Heroes..hah! Det var nästan mysigast på kvällen när det var massa uppträdanden, dom körde medley från olika musikaler. Det enda jag äcklas av är alla Finska fullgubbar som ska stå och snacka, eller åtminstone försöka. Dessutom var det New York tema på båten.
Men som sagt, det var super!
Punkt och slut.







Vi åt buffé och blev övermätta!









Vi "posade" framför speglar.





Gågata.






Helsinki.








Broadway-show.

Men söööt.





Frukost-buffé innan hemfärd.

Jag lägger alltid upp så himla många bilder. Men om jag ska vara ärlig är det en liten tvångstanke jag har, även om bilderna egentligen är helt onödiga. Men men... bilder är väl alltid kul!

Nu känner jag att jag måste ut och röra på fläsket efter all mat! Herregud.
Synd bara att min mage inte "funkar" det gör ju inte saken bättre direkt...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0