molntuss.

Fan! Du vet att du är så jävla mycket starakare än "hon" va? Om du inte visste det, så vet du det nu. Du klarar det här. För du klarar allt. Och även fast det är vidrigt och jobbigt, vilket det självklart är. Så klarar du det här också. Du är inte värd att ha "henne" som mamma. Du är en så mycket bättre människa och skulle aldrig falla så lågt!
Och du vet att du ska bo här va? Om du inte visste det, så vet du det nu. Vi vill ha dig här, och vi kommer ta oss igenom det här tillsammans.
Man brukar säga "efter regn kommer solsken" just nu känns det kanske inte så. Men vänta bara. Även om det tar tid så kommer solskenet till slut.. och det kommer skina så himla starkt. "Hon" kommer ångra sig. Och "Han" tänker jag inte ens prata om... för han finns fan inte! Du kommer bli den enda lyckliga i slutet. Det vet jag.
Du vet att du är världens bästa va? Om du inte visste det, så vet du det nu.




Kommentarer
Postat av: Beck

Åh finafinafina hallonhjärtis! Om du visste hur glad jag blev när jag läste det här,blev tårögd. Du är en sån himla fin vän,du gör mig så mycket starkare än vad jag är. Fina du,tack för att du finns. Jag är så glad att jag har dig som vän. Du är allra bäst.

Hjärta.

2011-09-03 @ 00:06:14
URL: http://myownlittlesecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0