om du inte klarar det, så klarar du det ändå.

Det snurrar i min skalle.
Ibland ogillar jag det här med "Om du inte orkar mer, måste du orka ändå" Varför kan inte allt få kännas bra eller i alla fall okej, för en minut?  Måste allt gå upp och ner, det här är ett liv inte en karusell.
Jag behöver nog allt jag kan få och lite till, får jag inte det jag behöver så blir jag osäker och är jag osäker förstörs allt. Igen. Vissa tänker att ibland måste man klara sig själv, men om det inte går då?
Om allt går neråt kan man behöva lite hjälp att komma upp igen. Mycket hjälp.
Sådant som betyder så jävla mycket i slutändan.

Kommentarer
Postat av: Hanna

<3



Tack för idag, Isabell! Det är alltid så härligt att få träffa dig! Du är en så fin prick, du!

2011-09-29 @ 17:00:20
URL: http://fromheretosomewhereelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0