GIVING EVERYTHING FOR A JUST TINY SPOT OF THE UNIVERSE.

Namn: Isabell Berglund
Piercingar: Bara i öronen
Tatueringar: Nej, inte ännu...
Längd: Ungefär 169
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Någon typ av brun
Fräknar: Nej, tyvärr!
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland så. Beror lite på.
Tycker du att du är attraktiv? Nej haha
Vilket schampo använder du? Olika varje gång typ
Gillar du berg- och dalbanor? Japp!

Senaste…
Filmen du hyrde?
Jag och Jimmy hyrde Frozen
Låten du hörde: I can talk, tror jag
Låten du laddade ner? Minns inte
Personen du fick brev av? Det var alldeles för länge sedan, men Rebecca tror jag 
Boken du läste? Läser "Flyga högt"
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Några dagar sen
Saken du köpte? SOLO-tidning

Favorit…
Sak att göra: Fika, va med vänner, fotografera, pussa på min pojke, skratta

Sport: Jag är ingen sportmänniska, men Volleyboll och Badminton är kul!
Dryck: Te, Kaffe, Jouice
Bil: Haha, kan inget om bilar
Serie: O.C, Deps H, Grey´s, matlagnings-program osv.
Affär: Monki, Topshop, H&M, Lagerhouse, sedan kan man hitta ett och annat fint på second-hand




Kommentarer
Postat av: Therese

"senaste gången HELA din familj åt middag tillsammans? några dagar sedan" WHAT?! Tack som fan för att jag numera inte tillhör familjen! inte minns jag att jag åt middag med er för några dar sen..

2012-04-18 @ 21:37:03
URL: http://thrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0