hela mitt liv har jag hört en sång, en vaggvisa som du sjöng en gång.

Morgonmys med min fina. ♥

Det här påskägget fick Jimmy av mig, med hans favoritgodis i. Fillidutter.

Där kan man ju också sitta...

...eller där.

Gullisar.


Jag är uttråkad, läs om ni vill.
1. Ditt namn? - Isabell Berglund
2. Korrekt ålder? - 17 år, fyller 18år i augusti!
3. Längd? - ca 1,70 cm
4. Vikt? för mycket.
5. Smeknamn? - Bell, Bellun, Bellen, Issa, Gumman (<3)
6. Vart bor du? - Norrtälje
7. Vad gör du på fritiden? - Är med vänner, skola, pojkvännen, fikar osv.
8. Beskriv ditt utseende - rådjurs ögon, mumin näsa, fisk mun, lugg, tjock och glad. typ!
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - lår, mage, ben
10. Vad är du mest nöjd med? - mina ögon
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - att jag är sämre än alla andra kanske..
12. Vad vill du jobba som äldre? - jobbiga fråga...vill inte!
13. Hårfärg? - brun
14. Ögonfärg? - gröna typ
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som ingen av oss vet? - jag HATAR bananer
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - nej.
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - rätt mycket, antar jag..
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - ingen aning
19. Någon vana? - bita på naglarna är en DÅLIG vana, ja
20. Lyckotal? - 7,8,9, 11 och 25
Vänner/Folk:
21. Vad heter din bästa vän? - Rebecca.
22. Hur många vänner har du? - jag har dom jag behöver.
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - haha inte direkt
24. Vet många personer vem du är? - kanske, kanske inte
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - nej
26. När var du senast med någon kompis? - idag
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - nej
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - oj ingen aning...bara sovit hos Jimmy, men Rebecca kanske.
29. Vem sov senast hos dig? - Jimmy såklart!
Romantik:
30. Vill du ha ett förhållande? - ja!
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - lite äldre
32. Är du kär? - japp
33. Tycker någon om dig mer än som vän? - ja
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? - ja då.
35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? - hur ska man tolka det?
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - mjo! till och från, det beror lite på
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - ja!
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - om jag hade gillat nån där ja
39. I din klass? - nej.
Tankar & skit:
40. Har du någon fobi? - spindlar, eller ja småkryp är äckligt.
41. Har du någon allergi? - nötter, pälsdjur, pollen (tror jag)
42. Vad tänker du på innan du somnar? - allt och inget.
43. Vad är de första du tänker på när du ser en person? - beror på vem jag ser såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0