stulna år.


DITT 2011
Gjorde du något du verkligen ångrar? - Ja,det tror jag säkert.
Hade du ett förhållande? - Ja
Hur var sommaren 2011? - Underbar! Värme, familj och vänner.
Gjorde du något som du aldrig gjort förut? - Gjorde jag säkert.
Vad saknade du 2011 som du vill ha 2012? - Tur.
Bästa minnet från 2011? - Sommaren i Björkö, Resor, Mina och Rebeccas skrattanvall, vänner, J.

FAVORIT
Film? - A walk to remember, Dagboken, Disney-filmer, Remember me, Astrid.L-filmerna, Titanic, Mamma Mia, Girl interupted och många mer!
Årstid? - Sommar
Serie? - Grey's, DH, O.C, Solsidan, Wallander.
Kändis? - Sverrir Gunarsson, Ryan Gosling, Johnny Depp, Laleh, Brittany Murphy, Winona Ryder osv.
Bok? - Flyga högt & Som jag vill vara - K. von Bredow.
Färg? - Lila.
Maträtt? - Sallad, grillat, lax.
Stad? - Får nog säga Göteborg!
Artist? - Kent, Laleh, Håkan Hellström,JJ, Annika Norlin.
Band? -First aid kit, broder daniel, the kooks


FRÅGOR & SVAR
Vad är det första du gör när du vaknar? - Kollar klockan och snoozar...
Vill du ha barn i framtiden? - Ja
Hade du kunnat adoptera bort? - Nej!
Har du en blogg? - Japp
Isåfall, varför bloggar du? - Så man kan blicka tillbaka sen.
Tycker du att du själv är snygg? - Nej
Har du ett rykte efter dig? - Haha ingen aning!
Snusar eller röker du? - Nej
Ditt humör för tillfället? - Stabilt. Trött men glad.
Har du piercingar eller tatueringar? - Nej, bara öronen.
Gillar du skolan? - Nja..
Vad har du för hårfärg nu? - Typ guldbrunt
Saknar du någon just nu? - Kanske det
Liknar du din mamma eller pappa? - Vet inte.Får dock höra att jag liknar pappa numera... Jag vet inte vad jag själv tycker dock...
Hur lång är du? - Ca 1,70 cm.
Hur var du som barn? - Busig, finulig, glad, envis, omtänksam.

SORG & FARLIGHETER
Har du gråtit dig till sömns någongång? - Ja
Har du vaknat gråtandes? - Yes
Dricker du alkohol varje helg? - Nej!
Har du tagit droger? - Nej!
Skulle du kunna testa droger? - NEJ!!
Har någon varit otrogen mot dig? - Nej..
Har du rymt hemifrån någong gång? - Nja
Är dina biologiska föräldrar skilda? - Aldrig varit gifta
Har du blivit jagad av polisen någon gång? - Haha, jagad och jagad...
Har du varit i ett slagsmål? - Nepp
Har du sett någon bli mobbad utan att du ingripit? - Nej
Har du mobbat någon? - Aldrig
Har du blivit riktigt sviken någon gång? - Ja,flera gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0