hurts like bullets between these walls.

En bästavän/En pojkvän
trosor/bh
barfota/strumpor
bikini/baddräkt
familj/vänner
kissie/dessie
dator/mobil
cykel/moppe
Justin bieber/Ulrik Munther
Foundation/Osminkad
smsa/prata i telefon
Idrott/Svenska
Converse/högklackat
Sommar/vinter
Macbook/PC
Battlefield/Modern Warfare
Göteborg/Stockholm
Glass/Godis
Spotify/Youtube
Klänning/shorts
svart/vit
lång kille/kort kille
sommarbrun/vinterblek
piercing/ingen piercing
Facebook/instagram
Musik/foto
Canon/Nikon
Iphone/Android
Kärlek/Pengar
Volleyball/Fotboll
Skor/Kläder
(Det som är ifyllt med svart är svaret)


Min favoritsak: Min mobil
Min födelsedag: den 7 augusti blir jag 18!
Min säng: är skön men lite väl liten för mer än en person
Min favoritfärg: är lila, men jag använder mest svart, vit, grå.
Mina 3 favoriträtter: grillat kött med potatissallad, lax och tacos
Mina 5 favoritartister: Håkan Hellström, KENT, Annika Norlin, Markus Krunegård, The Kooks
Något jag inte kan: äta bananer, rita
Något jag är bra på: Slösa pengar, pussas, äta, vara knäpp, busa
Något jag vill bli bättre på: rita, läsa, engelska
Något jag saknar: Min underbara pojkvän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0