du sa att livet var något enkelt, Men jag kunde inte hålla med dig.

Oj, här står det stilla ser jag. Det är lov och jag har inte varit hemma förens nu typ.
I tisdags åkte jag till min älskade Syster i Göteborg. Åkte sedan hem sent på kvällen på torsdagen, och blev hämtad i Stockholm av min fina kille, mitt i natten! Sen åkte vi hem till honom och somnade alldeles för sent.
När vi vaknade dagen efter åkte han till jobbet och jag låg kvar, kunde dock inte somna om så jag gick upp och storstädade hela hans lägenhet istället. Hihi, så nu är det så gott som fläckfritt där.
Så! Detta var vad jag har gjort den största delen av mitt sportlov.



På Göteborgs gator.





Några bilder från Thereses fina lägenhet.


Har gått omkring i mina kängor lite för länge. Ser ännu värre ut idag...


Vi fikade på ett café där dom hade världens största kanelbullar, men vi köpe smörgåsar istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0