tidsfördriv och ointressant fakta.

01. Fullständigt namn? - Isabell Gun Kristina Berglund
02. Exakt ålder? 18 och ca 5mån.

03. Vart bor du? Norrtälje 

04. Bor tillsammans med? Mamma och Pappa
05. Husdjur? Nej
06. Färg på ditt hus? typ vitt
07. När är du född? 7 augusti
08. Klass? BF10
09. Vilket år tog du studenten? - Tar studenten nästa år
10. Något jobb? nja, på sätt och vis ja.
11. När gick du upp i morse? halv 1...
12. När ska du sova? om ett par timmar
13. Duschat idag? bore göra det nu snart
14. Kramat någon idag? Ja
15. Pussat någon idag? ja!
16. Vad har du ätit idag? Mackor, kaffe och sallad
17. Dagens klädsel? mjukisar
18. Dagens smink? lite puder bara
19. Dagens sötnos? Robin
20. Dagens roligaste? Mamma

SOCIALT:

21. Har du många vänner? Kan jag inte påstå, men jag har de jag behöver
22. Hur många har du kysst? Nån, några..
23. Vem kramade du senast? Robin
24. Har du träffat någon utav dina vänner idag? Just my love
25. Hur gammal är din pojkvän/flickvän? - 23
26. Har du någon bästa vän? - Nja
27. Har du pojk-/flickvän? ja!
28. Vem pratade du med i telefon senast? Robin
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod de? Michelle eller Robin, orkar inte skriva vad det stod, mobilen är för långt bort...
 
FAVORIT:

31. Film? A walk to remember, Björn bröder, Remember me, Titanic, Dagboken, Astrid Lindgren - filmer, Disney-filmer, Girl interupted och många andra!
32. Låt? Många!
33. Mat? Nästan allt, det varierar
34. Dryck? Te
36. Bok? Böcker av Katarina von Bredow
37. Stad? Göteborg
38. Land? Thailand
39. Ämne i skolan? Svenska


SENASTE:

41. Personen du tänkte på? - Robin
42. Personen du kysste? Robin <3
43. Gången du spydde? Minns inte
44. Gången du grät? Igår...
45. Pizzan du åt? Vesuvio 
46. Gången du var i Göteborg? Typ i somras tror jag, minns inte
47. Gången du var i Stockholm? Kommer inte ihåg
48. Gången du var full? Halloween
49. Gången du var hög? Aldrig!
50. Personen som såg dig gråta? Min lärare, faktiskt...

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? Svart
52. Hund eller katt? Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Beror på
54. Tvspel eller datorspel? Spelar inte
55. Singel eller upptagen? Upptagen

56. Film eller bio? Film tror jag 
57. Lunarstorm eller facebook eller Playahead? FB, vet kanppt vad det andra är
58. Sommarlov eller vinterlov? sommarlov
59. Big Brother eller Paradise Hotel? inget
60. Har du svart hår eller blondt? inget av de.
61. Har du blåa ögon eller bruna? inget av de.
62. Choklad eller lakrits? choklad!
63. Göteborg eller Stockholm? GBG
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
65. Coca cola eller fanta? fanta
66. Pizza eller kebab? pizza
67. Randigt eller prickigt? randigt...nej, prickigt... eller hmm..båda!
68. Älska eller älskas? båda!
69. Leva eller dö? Leva.

ANTAL:

70. Personer du älskar? Ska jag räkna?
71. Personer du hatar? Hatar och hatar
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? En.
74. Glassar du ätit på en dag? huh?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Popaganda typ
76. Gånger du haft minnesluckor? En gång tror jag
77. Gånger du varit hög? Aldrig!
78. Personer du saknar just nu? En
79. Gånger ditt hjärta brustit? Några gånger

VEM:

80. Vill du kyssa nu? Min kärlek såklart!
81. Ska du träffa imorgon? Min kalss och de på praktiken typ
82. Sjöng du senast för? Med Robin
83. Hade du senast en msn-konversation med? Minns inte
84. Spelade du tvspel med senast? My love, haha
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Rooobie
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Många, de som förtjänar det!
87. Förtjänar att dö? huh!
88. Är söt? Ett par stycken
89. Vill du sova bredvid inatt? Robin

VAD:

90. Gör dig glad? bra vänner och kärlek
91. Gör dig ledsen? skolan, min klass, min mage osv.
92. Vill du helst göra nu? bädda ner mig i soffan med te
93. Önskar du att du slapp göra? plugga
94. Vill du ha nu? en kram eller fint sms skulle sitta fint.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Pengar till tatto
96. Längtar du till? Julafton och helgen med Robin!
97. Tycker du om dina betyg? Snart så, kanske...
98. Ångrar du i ditt liv? Vet faktiskt inte
99. Är det bästa som hänt dig? Robin.
100. Hur mycket är klockan? 20:40

 

Vem?
Vem sov hos dig senast? Robin
Vem pussade du sisst? Robin
Vem tror du tänker på dig just nu? vem vet!
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? Robin såklart och familjen
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? Robin eller Rebecca tror jag
Vem har du senast ringt? mamma tror jag 
Vem kommer du aldrig att förlåta? det ser man med tiden 

Vad?
Vad får dig att bli rädd? oj, det är mycket. typ ormar, spindlar osv.
Vad gjorde du i helgen? inte mycket, sov och var med Robieee
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever? FY!

Vad har du på dig just nu? mjukisar och tjocktröja

Vad tänker du på just nu? att jag måste gå upp tidigt imorgon fast jag börjar jobba 15:00...

Vad för mobiltelefon har du? iphone 4s
Vad är det för färg på din vänsta strumpa? vit med svarta prickar

Är?
Är du snygg? nej
Är du brunett? ja
Är du orolig för något just nu? alltid nåt.
Är du lycklig? jo, ibland..
Är det snyggt med rosa strumpor? spelar roll!
Är du kär? jaa!
Är du mysig? JODU!
Är det snyggt att vara riiiktigt smal? ja, det är det väl! Det beror på
Är du ensam just nu? nej
Är det soligt ute? neeej

Har?
Har du någonsin ljugit för en vän? jo
Har du blivit sviken av en vän förut? flera gånger
Har du plattat håret någongång? haha ja
Har du något husdjur? nej, inte nu
Har du gått ner i vikt förut? ja, väldigt mycket!
Har du hål i naveln? nej
Har blåa ögon? nej
Har du varit i Asien? japp!

Vill?
Vill du ha breda höfter? nej
Vill du vara smalare? jo...
Vill du ha en hund? näääj
Vill du att det ska vara soligt nu? maybe baby
Vill du ha sex just nu? haha!
Vill du vara singel? nej!
Vill du sova just nu? såklart!

Kan?
Kan du cykla fort? ja, weee!
Kan du sminka snyggt? kanske det kanske
Kan du springa långt? inte direkt
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka? jo.
Kan du bita dig i tån? kan jag säkert!
Kan du vara sparsam med pengar? hmm, svårt alltså..!
Kan du vara utan 6 tills du är gift? haha, alltså nej det tror jag inte...

Hur?
Hur vill du ha det i ditt rum? stor säng, mycket doftljus, små söta saker, egna tavlor, stilrent men mysigt
Hur vill du bo? Hus på landet, stort med stora fönster
Hur är ditt drömjobb? Skådespelerska kanske..
Hur mår du igentligen? Just nu, sådär..
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? jag har nog redan min 
Hur vill du att en kille/tjej ska visa intresse för dig? hmm...säga det är ja, visa det på nåt sätt
Hur många solglasögon äger du? 4, tror jag
Hur länge ska du vara vaken idag? inte länge hoppas jag

Ska?
Ska du sova snart? hoppas det
Ska du utomlands i år? inte vad jag vet 
Ska du ha något svart på dig imorgon? jo, mina jeans
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? spelar väl ingen roll
Ska man va lång eller kort när man är kille? det är fint att vara lång iaf
Ska du duscha i morgon? tror jag!
Ska du köpa något i veckan? ja, i helgen. julklappar!!!

 
10 saker jag gillar:
1. Robin
2. julafton
3. filmer
4. bada
5. fota
6. sommarstället
7. rosetter
8. Thailand
9. Gbg
10. Bra musik (T.ex. H.H, Kent, Markus osv...)

10 saker jag inte gillar:
1. ormar
2. spindlar
3. bananer
4. småkryp / insekter
5. att spy / magsjuka (sjukdomar)
6. fjortisar
7. mobbning / utfrysning
8. skolan!
9. pedofiler,våldtäcksmän och dylikt
10. när folk inte förstår
Osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0