15 timmar till håkan & 57 dagar till studenten.

Idag började vi äntligen med att utse "klassens..." Undrar verkligen vad folk säger om mig... 
Man börjar verkligen känna att studenten närmar sig med stormsteg nu, 57 dagar kvar, helt sjukt! Om bara 57 dagr kommer jag förmodligen aldrig behöva gå tillbaka till en äcklig skola igen.
 
Samtidigt som jag längtar ihjäl mig till studentdagen och hela studentveckan så blir jag så rädd. Så rädd för framtiden och vad som kommer hända sen, ingen trygghet. Jag blir så stressad. Inte nog med alla skoluppgifter som ska göras utan också mitt utseende. Självklart ska jag ta studenten just när jag är "sjuk" och är större och fulare än vanligt. Såklart.
 
 
HÅKAN IMORGON!!! (Har jag sagt det?) Åhhhhh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0