tidsfördriv och ointressant fakta.

 
VEM
Vem är i rummet med dig? - Ingen 
Vem önskar du var med dig nu? - Robin
Vem fick du senast sms av? - Frida
Vem ska du träffa idag? - Sängen
Vem ringde du senast? – Rebecca
Vem saknar du? – Hanna
 
VAD
Vad åt du senast? - Sallad
Vad har du på dig just nu? - Mjukisar och stor tröja
Vad gör du just nu? - Väntar på att bli trött?
Vad har du på fötterna? - Strumpor
Vad för sjukdom hade du senast? - Förkyld antar jag
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - "Okay ^^"
Vad brukar du göra när du får tråkigt? - Försöka göra nåt som är mindre tråkigt
Vad gjorde du vid den här tiden för två år sedan? - "hmm ska kolla"....vet inte
 
VAR
Vart går din drömresa?- Thailand
Var är din mobil? - I sängen
Var har du köpt tröjan du har på dig? - Fick i julklapp
Var handlar du mest? – H&M, Monki, Gina typ
Var är din mamma just nu? - Sover
 
HAR
Har du några tatueringar? Japp, 4 st
Har du några piercingar? Vart? - I öronen bara
Har du något ärr? - Ett i pannan
Har du varit kär på riktigt? - Ja, en gång
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja
Har du allt du önskar dig? – Nej, verkligen inte
 
ÄR
Är du nöjd med ditt utseende? – Nej!
Är du singel? – Nepp
Är du kort? – Det tycker jag inte
Är du åksjuk? - Inte direkt
Är du helsvensk? - Japp
Är du allergisk mot något? – Ja! Nötter, pollen, pälsdjur
Är du bra i skolan? - Jag gör mitt bästa...
 
SKULLE
Skulle du vilja vara känd? - Nej
Skulle du vilja tatuera dig? – Jag är nöjd nu
Skulle du kunna pierca dig någonstans? - Kan man väl, men ingen lust
Skulle du kunna adoptera? - Ja, om det var nödvändigt
Skulle du kunna donera bort ett organ? - Kan inte svara på det nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0