kräftskiva och människor som går mig på nerverna.

Vi hade som sagt Kräftskiva ute i Björkö i helgen, vilket var superkul! Åt och drack gott, lekte lekar, sjöng osv. Jag hade det verkligen hur mysigt som helst! Snart ska jag äta middag sedan cyklar jag till Viktor. Tänkte försöka tvinga honom att se på skräckfilm med mig. Kommer nog tidsinställa ett inlägg också.
 
Här är lite blandade bilder från veckan och helgen (Kräftskivan), bilderna får tala för sig själva:
 
Sedan vill jag också bara passa på att skriva av mig lite. 
Jag blir så förbannat jävla trött på folks beteende alltså. Folk som tror att de kan trycka ner en människa till botten och sen räkna med att denna person ska finnas där och bara svälja och bita ihop. Att man blir nedtryckt och sviken gång efter gång efter gång men när man sedan har "ombytta roller" är det en helt annan sak.
Det funkar inte så! Att man inte är tacksam vad man än gör.
 
Du kan klanka ner på mig och trycka på mina ömma punskter, jag är van nu! Men tro sen inte att det är så jävla synd om dig själv. Du vill att folk ska tycka synd om dig, men egentligen är det bara du själv som "tillåter" dig själv att må dåligt. Att få uppmärksamhet av allt och alla, när du egentligen faktiskt har det mycket bättre än andra. Hatar, verkligen HATAR när en person exempelvis är sen och då är det lugnt, men sedan när det är ombytta roller och den andra persomen är 2 minuter sen så blir det ett jävla liv.
Du kan inte tro att folk ska stötta dig när allt du gör bara är att tänka på dig själv. Blir det inte på ditt sätt och dina villkor så blir det det värsta stora saken. Handlar om att ge och då. Sedan kan man ju alltid springa ifrån sina problem istället för att ta tag i dom. Man hör osäkerheten och skakningarna i din röst. Det finns folk i din omgivning, familj, vänner, osv, det kanske finns en förklaraing varför allt är som det är.
 
Jag tänker i alla fall inte ta någon mer skit. Jag är van så jag tar inte åt mig längre. Som alla säger så vet jag att jag förtjänar bättre. Jag säger bara en sak, jag är 1000 gånger starkare. Punkt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea de Moí

Fiin blogg du har :D

Svar: Tack söt! <3
isabell.

2013-08-19 @ 16:51:52
URL: http://vampirefreaky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0