varje moln är trasigt du räknar allt sorgligt.

Det gör ont att veta men lika ont att undra.
.
 
Jag sitter i skrivande stund på golvet med mobilen i knät och är så otroligt himla orolig. Tänker inte skriva om detta här, men jag kan säga att min bästa killkompis är svårt sjuk. Och då menar jag verkligen sjuk, som mellan liv och död. Det gör så ont att veta, inte kunna vara där, och se någon annan lida. Jag är så rädd, så arg (på sjukvården) och så himla ledsen. Vet inte vad jag ska ta mig till, han betyder så himla mycket för mig. Fan.
Inatt sover jag på golvet.
 
Snälla du, lämna mig inte. Inte ikväll inte någon gång. 
ILY
 
 

Kommentarer
Postat av: ☂ millan ☂

nej fy vad hemskt, jag beklagar! :(((

svar: oj tack så himla mycket finis!!! <3

kram på dig

2013-08-13 @ 14:35:16
URL: http://millies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0