jag minns inte vem jag var igår.

Igår kom Tobbe och Amanda hit och efter någon timme begav vi oss upp till Club 12 för lite festligheter.
Jag tog min "bli-utslängt-från-krogen-oskuld" också, förstår dock inte varför. Enda anledningen jag kan tänka mig var att han såg när jag ramlade. Och nej, det var inte pågrund av alkoholen utan för att dom placerat alldeles för låga bort utomhos utan belysning. 
Men det gjorde inte så mycket. Hade det trevligt och pratade med en gammal klasskompis till mig i Parkskolan, haha. Sedan fick vi skjuts hem av mamma och jag somnade nästan direkt.
 
Idag innan Tobbe åkte hem bjöd jag honom på Kinamat + efterätt, supergott!
Nu blir det en efterlängtad dusch och sedan kolla på någon lättsam halvdålig svensk film.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0