svart är ingen färg, det är så man känner sig.

 
Dagens väder: Det är jul om 2 dagar men vädret är bara grått och blåsigt. Vart är snön?!!
Dagens outfit: Leggings, svart stor tröja, jacka och docs.
Dagens planer: Har precis bakat julgodis så nu ska jag dricka te och se på film, tänkte jag.
Dagens film/tv: "Hur många kramar finns det i världen" och "Solsidan" än så länge.
Dagens dryck: Julmust light och te.
Dagens bästa
Dagens längtan: Nu längtar jag till julafton. Men som sagt VART ÄR SNÖN?!!
 
 
Har du några nyårslöften?
Inte direkt, blir väl samma som varje år då jag aldrig håller dom.
 
 
Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?
Spara massor, RESA till Thailand med familjen, shoppa och sänka bort.
 
Vilken kändis skulle du vilja träffa?
Håkan, igen. Men lite längre tid om man säger så!
 
Hur lång är du?
Cirkus 1,70.
 
Favoritdjur?
Sälar, minigrisar och pandor.
 
Drömyrke?
Vet inte riktigt. Någonting med att rädda elefanter och andra djur som behandlas illa.
 
Varför började du blogga?
För att skriva av mig och för andra som jag inte pratar med så ofta ska hålla lite koll eller vad man ska säga.
Men främst för min egen skull.
 
Vilka språk kan du?
Svenska, såklart. Sedan Engelska och lite Spanska. Kan ju faktiskt några ord på Danska också, haha...
 
 
Beskriv dig själv med 5 ord? Omtänksam, orolig, osäker, galen, snäll.
 
Kan du spela något instrument? Nej.
 
Är du beroende av något? Tuggummi.
 
Vilken är din favorit läsk? Dricker bara light läsk, så typ fanta zero. Annars ramlösa.
 
Vilken är den bästa resan du gjort? Thailand!
 
Vad ska du göra på nyår 2013? Vet inte riktigt än, försöker kolla runt lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0